Oliveira de Azemeis - Albergaria a Velha 19km

23 mei 2023 - Albergaria-A-Velha, Portugal

Rustig dagje. Niet volgens de officiële route. Af en toe wel, maar het grootste deel van de dag liepen we een alternatieve route zoals maps.me die bedacht had. Goed idee, want veel over bospaden en dus ook veel in de schaduw. Oliveira de Azemeis is niet zo bijzonder. Het hotel zat in een betonkolos midden in de stad. Achter het hotel was een gebiedje dat aan drie kanten omsloten was door wnkelstraten. In deze driehoek oude huisjes, erfjes met kippen, katten en wat druiven. Vreemd contrast met de omgeving.
Gisteren waren we vooral moe. Dat voelt vreemd, omdat we nu toch wel ingelopen zouden moeten zijn. Kennelijk hebben we daar meer tijd voor nodig. Vandaag iets minder ver en veel schaduw was welkom. We zijn nu minder moe, maar helemaal ingelopen kennelijk ook nog niet. We gaan maar weer eens een rustdagje inplannen. Beetje op adem komen.

1. Angelien:
    23 mei 2023
    Ja het moet wel leuk blijven, het is geen moetje he!
  2. Marianne Buitenhuis:
    ‘t is dat.
  3. André Buitenhuis:
    23 mei 2023
    Ja, meetje boe. Dat snap ik wel met die temperatuur. Gewoon een stukje met de bus, zeggen we niks van.
  4. Marianne Buitenhuis:
    23 mei 2023
    Morgen slechts 15 km. Dan een trein naar Coimbra en daar een dagje rust. Eigenlijk twee rustdagen dus. Ja ja, we nemen het ervan 😉
  5. Marja en Nico:
    Stroll in the park!