Marskramerpad dag 9

24 juli 2021

Hotel Mooi Veluwe is van de Fletcherketen. Dat is meestal geen aanbeveling en ook dit hotel deed er alles aan om aan dat toch wat negatieve oordeel te voldoen. Dat ligt niet aan het personeel. De meesten zijn vriendelijk, gastvrij en goedwillend. Maar ja, een slecht bed wordt niet beter van aardige bediening. En als ze niet kunnen koken wordt het moeilijk. De zalm met gegrilde groenten bleek zalm met groenten uit de vriezer. Wel opgewarmd, niet gegrild. Mijn snoekbaars met gember en grove mosterd smaakte ietwat naar suiker, maar zeker niet naar gember of mosterd. We vroegen er eens naar. Ja die gegrilde groenten was een foutje. Moest hij ze alsnog laten grillen? Nee natuurlijk. Daar was het echt te laat voor. En die gember en mosterd bleken de ingrediënten van de marinade waar de snoekbaars naast had gelegen. Daar kon hij verder niks aan doen. Maar het smaakt op geen enkele manier naar gember of mosterd. Ja, maar dat kan met een marinade.
bijzonder antwoord wel.

Nou ja, het ontbijt was OK en we konden vanmorgen op pad met een tevreden gevoel dat we maar 17km hoefden te lopen. Lekker rustdagje op weg naar Hoog Soeren. Mooie bossen, hei, nog meer bossen. Grotendeels door Kroondomein het Loo. Gelukkig is het geen jachtseizoen. Alles was nog toegankelijk. En we zagen zelfs een familie zwijnen het pad oversteken.
Toen we in Hoog Soeren waren, kwam Alice met Anjo en de meisjes.

Het restaurant waar we straks gaan eten heeft buiten een grote zandbak met stoelen en tafels. ideaal met die twee kleintjes. Hun cadeautje nemen ze nog even mee, want we hebben voldoende bagage. Wel superleuk om tijdens een wandelvakantie toch je verjaardag te kunnen vieren. Alweer een geweldige dag. Morgen terug naar het echte pad. Wel een stukje omlopen om daar weer te geraken. Bij elkaar 25km tot Beekbergen. Helemaal droog zullen we het wel niet houden. Goeie test voor de regenkleding.

1. Huub:
    24 juli 2021
    Hiep hiep, hoera!!! Van harte gefeliciteerd.