Marskramerpad dag 10: van Hoog Soeren via Hoenderloo naar Beekbergen

25 juli 2021 - Beekbergen, Nederland

Schitterende dag! Veel mooier weer dan verwacht en het landschap was werkelijk geweldig.
We moesten eerst weer terug naar het pad, 4,2 km met maps.me, gelukkig niet alleen over een fietspad, maar steeds meer door bossen, over heidevelden en zandverstuivingen.

Het was gisteravond best laat geworden, maar het was supergezellig. ‘s Middags eerst Alice en Anjo met de meisjes (die al uren in Kröller Müller hadden rondgedwaald en dus tamelijk áf waren- en ‘s avonds vrienden en Muriël en Onno met Sasja. Jammer genoeg moest ik alle mooie cadeaus weer mee terug geven, want tja, drie boeken kunnen er echt niet bij in de rugzak. Wie wat bewaart…

Het lopen gaat steeds lekkerder. We doen weer afstanden als vanouds. Gerbrand besloot vandaag wel dat hij lang genoeg geprobeerd heeft om op Barefoot wandelschoenen te lopen. Morgen halen we nieuwe Meindles voor hem op, als we even spijbelen om naar Lucy’s verjaardag te gaan in Hoorn.