Eerste etappe

23 april 2017 - Amsterdam, Nederland

Na de proloog van vorige week om ons eerste stempeltje te halen vandaag de eerste etappe. Vanuit het dorp (eerst nog even koffie bij Marjan en Boudewijn) en dan via de Hempont, langs het Sloterdijkstation, de Sloterplas naar de Nieuwe Meer. Daar was bar Aquarius open en konden we met het pontje naar de bosbaan. Vlak achter de bosbaan slapen we bij nicht Barbara en Edzo. Lekker douchen en eten, kleren wassen en vanavond op tijd naar bed. Morgen naar de Kwakel. De eerste 28 km zitten erop.

1. Marjan:
    24 april 2017
    Het was bizonder jullie bij ons weg te zien lopen en jullie steeds kleiner te zien worden (jammer dat ik mijn filmpje niet kan plaatsen). Lekker slapen en morgen veel plezier in de Kwakel......
  2. Muriël:
    25 april 2017
    Nu echt vertrokken, heel veel plezier!
  3. André:
    26 april 2017
    Dag lieve lopers, veel succes! We volgen jullie graag via dit medium. Jammer dat we jullie niet kunnen volgen via een GPS tooltje zoals jullie ons altijd volgen op zee met Marinetraffic (AIS). Enfin, misschien willen jullie dat helemaal niet.
    Bon courage!
  4. Angelien:
    26 april 2017
    Ha broertje en schoonzussie,
    De kop is eraf! Nog maar zo'n 2100 km te gaan tot het lekkerste schepijs van Rome.
    Have fun en dikke zoen, ook van Jos,
    Angelien