Marskramerpad

17 juli 2021 - Den Haag, Nederland

Het Kurhaus in Scheveningen was het begin van deze wandeltocht van 376 km naar Bad Bentheim. We hebben wat gedronken aan het strand, even gezwaaid naar de flat van tante Martha en hop, op pad! Prachtig weer. Tot onze verbazing waren we, nadat we langs de Parade waren gewandeld, al heel snel in een bos! Hier beginnen al de schitterende huizen uit de 19e eeuw, betaald met baantjes in de Oost. We slapen in Stadsvilla Mozaïek, prima kamer in n leuke buurt. Vandaag 5,8 km. Morgen beginnen we echt.

1. Huub:
    17 juli 2021
    Lieve Marianne en Gerbrand,
    Wat leuk te horen dat jullie letterlijk en figuurlijk de stoute schoenen weer hebben aangetrokken. Kennelijk gaat het goed met Gerbrand's gewrichten en is he still going strong. Ik wens jullie goede vaart in wandelzin dan. Bij ons gaat het goed. Wij zijn net terug van een rondje Nederland met de tent. Fijn land waar wij in wonen: mooi park. Marianne, ik hoor dat jij afscheid neemt vh BRC met alle oude stamgenoten. Ik zal je zeker komen uitzwaaien. Het ga jullie goed op jullie trip. Liefs,
    Huub (ook van Josette)
  2. Peter Borgdorff:
    17 juli 2021
    Wat leuk om jullie verhaal te volgen en te lezen. Wij zijn vandaag in Siran in Frankrijk aangekomen. Minder actief, maar lekker in warmte en rust. Warme groet, Lies en Peter
  3. Bettina:
    18 juli 2021
    Wat leuk dat jullie weer op pad zijn gegaan! Ik loop met vriendin Marjolijn het Trekvogelpad: elke maand een weekend. Gestart in Bergen aan Zee, volgende maand laatste etappe naar Enschede. We zijn elke keer weer verrast hoe mooi en hoe leuk het is. Succes en veel plezier!
  4. Angelien:
    @Gerbrand en Marianne,
    Eg leuk om jullie zo te kunnen volgen! Dat gaat weer een mooie tocht worden. Nederland is elke keer weer verrassend mooi.

@Bettina, ben benieuwd naar dat laatste stuk. Ik loop het Trekvogelpad ook met Jos, steeds een paar dagen. We zijn nu bij Naarden (ook in BaZ gestart) aangeland.
  5. Hans Wolff:
    19 juli 2021
    Wat een leuke verrassing! Weer zo'n heerlijk reisverhaal in het vooruitzicht. Ik verheug me erop de komende weken jullie te volgen op jullie omzwervingen.
    Wandel ze, geniet van al het moois dat de natuur ons biedt en heb het goed samen
  6. Gerbrand Borgdorff:
    19 juli 2021
    We publiceren in principe dagelijks, maar we laten daar niet steeds een email over versturen. Dus als je ons wilt volgen af en toe even kijken